Låg dag

0kommentarer

Känt mig låg idag. Känner mig fortfarande låg. Vet inte riktigt varför, känner mig bara tom å jag har liksom svårt å hitta någon glädje. Det är olikt mig, jag brukar kunna hitta glädje i småsaker, å detta brukar driva på mina dagar och få mig att lyckas. Men idag har det bara varit tomt, inget å se fram emot. Skolan var tråkig. Det var inte ens skönt å komma hem. Det var också tråkigt.
 
Jag tycker nästan det är värst när man inte hittar någon anledning till varför man är nere. Då finns det ingen förklaring. Jag vet att man kanske ibland bara borde acceptera sina känslor å bara låta sig själv få vara låg, men jag har svårt för det. Jag vill veta varför, så jag kan göra något åt saken och så att det sen kan vara bra.
 
Jag kanske ska gå och lägga mig å hoppas på att det känns bättre imorn.
 
Tjejerna var i alla fall grymma på tävlingen igår! ♥

Kommentera

Publiceras ej