Juletider, doppresenter och halsbakterier

1kommentarer

Ååå nu har jag och Soffia suttit ich trixat och fixat med Hampus doppresent :) Tihi, tror att det kan bli riktigt bra! Han döps imorgon, å jag och Sofia bli officielt gudmödrar :) Är så spänd, men lite nervös också! Jag ska få äran att bära in honom och hålla honom när prästen heller vatten på hans huvud! Carina och Henrik (Henrik är min kusin och de är föräldrar till Hampus) ska gifta sig samtidigt, så det blir lite av två ceremonier! (ingen aning om hur dt där stavas!) Lite udda, men väldigt personligt och fint också tycker jag :)
 
Ett minus dock är att jag funtar på om jag håller på att bli sjuk igen.. Har i och försäg inte riktigt blivit frisk sedan sist jag var förkyld. Haft on i halsen mer eller mindra varje dag i ca 3 veckor snart.. Otroligt frustrerande och det tar så mycket energi! Är väl något virus som har erövrat min kropp..
 
Imorn är det första December vilket innebär juletider, men också *trumvirvel*....... JULKALENDERN! :D Jippi!! Jag ska bänka mig framför första avsnittet klockan 08:45, men en skål risgrynsgröt, pepparkakor, clementiner och te! Så spänd!
 
Nu ska jag fredagsmysa lite, ta hand om min hals och äta godis! Mohahahaha! Får se om vi hörs något mer innan måndag, annars får ni ha en mycket trevlig helg!
 
Kan knappt fatta att jag ska få bli gudmor åt denna sötnos!

1 kommentarer

Vivi

30 Nov 2012 21:42

Ska bli så kul, vi ses imorgon :-)
Pok

Svar: Verkligen! Ja det gör vi :)
None None

Kommentera

Publiceras ej