Jag är så stolt över er ♥

3kommentarer

Jag kan inte säga annat än att jag är så sjukt stolt över er! ♥
 
6 st gymnaster, dispans pga för få killar, inga reserver och ni går och tar silver! Ni kämpar på träningarna och kör i princip konstant i 3 timmar, ni håller humöret uppe, ni satsar och ni lyckas.Ni ska vara så stolta över er själva nu, och komma ihåg att allt alltid går så länge man vill. För det bevisade ni igår.
 
Jag tycker om er så mycket och mitt hjärta nästan spricker av glädje och stolthet! Fortsätt kämpa på som ni gör.
 
Stor eloge till tränarna också. Ni kämpar och lägger ner så mycket tid på dessa gymnaster som inte vill annat än träna. Trots att ni har oddsen emot er så är ni där och ger 110% varenda träning. Utan er skulle inget utav detta vara möjligt. Jag hoppas och önskar att jag i framtiden lyckas bli en lika bra tränare som ni är ♥
 
Ni rockar fett, yo!

3 kommentarer

Richard

11 Nov 2012 11:02

Åh vad fint skrivet :) <3

Svar: :)
None None

mm

11 Nov 2012 14:35

Är helt med på allt!

Svar: :) <3
None None

mami

11 Nov 2012 15:11

Taaack världens bästa Frida! Vilka fina ord och vilken kärlek till oss det strömmar ur dig. Den är besvarad! <3

Svar: <3
None None

Kommentera

Publiceras ej