Idag

2kommentarer

Idag är jag hemma och kurerar mig mot en inkommande halsfluss. Jag går runt utan byxor, i för stor munktröja, och sockor, äter mat medan jag fortfarande kan, tittar på fina serier, drömmer mig bort och dricker kaffe och te.
 
Idag pluggar jag även fast jag inte har någon lust, ligger i sängen hela dagen, värmer mig under mysfilten och spelar Markus Krunegård i mina öron.
 
Idag tänker jag tankar som egentligen inte får tänkas, önskar önskiningar som egentligen inte får önskas bara för att jag vill och bara för att jag någon gång ibland ska slippa behärska å hålla igen alla mina känslor.
 
Idag tycker jag om de som står mig nära och alltid finns där, om det så bara gäller en vardaglig kram, en promenad på rasten eller några ord i chatten på facebook.
 
Idag så bloggar jag om det jag vill, utan att bry mig om att de som läser inte kommer fatta vad det är jag syftar på. Bara för att det är min blogg och jag måste få skriva av mig.
 
Idag så oroar jag mig för läkarbesöket i eftermiddag, för att bli sängliggandes i flera dagar och för att jag ska ha sådär ont ont ont som jag får.
 
Idag är en dag som vilken annan dag som helst, ändå skriver jag det här inlägget.

2 kommentarer

vivi

08 Nov 2012 16:32

<3 <3 <3

Svar: <3
None None

mm

09 Nov 2012 17:15

Idag är en dag där jag full förståelse för dig<3

Svar: :) <3
None None

Kommentera

Publiceras ej