Halli hallå

0kommentarer

Oj vad dött det har varit här då! I måndags var jag för trött på å skriva och igår så var jag faktiskt väldigt upptagen hela dan :) Var i skolan, drog till gymphallen och tränade mina superduktiga grabbar, för att sedan stanna kvar i gympahallen i ytterligare 3 timmar å träna gymnastik! :) Hur skoj som helst! Kom hem sen, duschade, åt och gick å la mig :) Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med tisdagen! Kom
 
Har även haft min första filosofialektion och min första psykologilektion under dessa dagar, sjukt kul! Caset verkar najs, väldigt svårt och förvirrande dock. Men det ska nog gå bra :) Fint väder har dagen bjudit på också, det gillas! (Y)

Dagen i skolan var ganska lång, därför är det extra skönt å bara få vara hemma å göra ingenting ikväll!
 
Kyss
 

Kommentera

Publiceras ej