Frukost, outfit och mellis :)

0kommentarer

Detta var min härliga frukost imorse! I och försäg så ser alla mina frukostar ut såhär just nu,
har verkligen fastnat för havregrynsgröt. På bilden ser ni gröt med banan, hallon, frön och kardemumma + macka, juice och te. Såååå gott! Har fastnat för kardemumman också.. Hur najs som helst :)
 
Såhär såg jag ut i plugget idag. En solig dag bjöds det på, något jag älskar! Varmt också, skönt på ett, jag slipper gärna vinterjackan så länge som möjligt.. ändå tycker jag att kylan kan få komma lite nu, det är ju trots allt november!
Skolan var chill, hade två lektioner sen slutade jag. Planen var att powerwalka när jag kom hem, tror ni jag pallade det eller? Icke sa nicke! Detta sysslade jag med istället:
Jag skar mig lite frukt och gjorde mig en latte, och satte mig å läste bloggar ;) Inte helt fel det heller... Meeeen jag var faktiskt duktig och tog mig ut efter maten istället, ingen powerwalk men en promenad i alla fall. Så känner att jag ändå är ganska nöjd med min insats idag. Planen är att börja vänja kroppen långsamt med att träna nu efter förkylningen, och då måste jag ändå börja med promenader. Sedan ska jag köra igång på riktigt. Försöker hitta inspiration på bloggar å så nu, och det funkar säger jag bara! Är taggad på att bli starkare och verkligen känna mig nöjd med mig själv!
 
Nu blir det ett avsnitt One tree hill :) Kyss
 

Kommentera

Publiceras ej