En sån där tung dag

0kommentarer

Phu, idag har varit en tung dag. Både trött hjärna och trött kropp och trött sinne. PMSen börjar göra sig påtaglig och det är sånna här dagar som man helt enkelt bara får pallra sig igenom och klappa sig själv lite extra på axeln när dagen äntligen är slut.
 
Igår var en hektisk men ändå ganska bra dag. Som det ser ut nu så är det såhär mina tisdagar kommer att vara fram över. Alltså gå i skolan 09:40-15:20, ta bussen till Norrtälje, träna grabbarna, träna själv, komma hem klockan 21:30, duscha äta och sova. Som ni ser så finns det inte mycket tid till bloggning på tisdagar med andra ord, så räkna inte med uppdatering här då.
Men gårdagen var som sagt bra. Solen tittade fram lite på eftermiddagen, jag och mina fina vänner tog oss ut på en liten promenad. Vi tittade på den stora julgranen vid skeppsbron som höll på att göras i ordning, gick armkrok, drack årets första glögg och pratade om bra minnen från 2012. Och jag bara kände att nästa gång jag kommer prata bra minnen från 2012, då kommer det där minnet vara ett utav dem.
 
Nu dricker jag te som doftar underbart och ska slå på ett avsnitt One tree hill. Dagar som dessa så är man värd att drömma sig bort lite :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej