Bästa Birkatrippen!

1kommentarer

Ååå asså bästa helgen eller vad??!! Birka fullkomligt ÄGDE, vi hade så roligt å jag måste säga att det här var typ den bästa birkagången nånsin! :) Vi dansade heeela natten, badade bubbelpool i flera timmar, åt god buffé, shoppade i taxfreen och hade så satans roligt! Jättekul att Ossian och Jasmine ville följa med också, det var verkligen roligt :) Vi hade superkul vi fyra och jag längtar redan till nästa Birkatrip :) Måste säga at det känns lite sorgligt att det dröjer typ 7 månader innan jag får ha kul på det här sättet igen, men då å andra sidan så är jag 18, så det är ju verkligen något att se fram emot :)
 
När vi kom hem igår så var det bara att direkt byta om, denna gång till lite mer...... läskiga kläder. Haloweenparty väntade på oss hos grannarna, så det var bara på med zombiekläder, måla lite i ansiktet för att sedan ha jättetrevligt på nästa fest :) Liten lugnare variant, men ändå så roligt :) Åt gott, spelade tevespel, blev spådd och hade bara allmänt trevligt!
 
När jag sedan gick hem på kvällen så var det en trött Frida som med en gång kröp ner i sängen och somnade med en hel drös med härliga och nyttiga minnen och erfarenheter!
Blev tyvärr inte så mycket bilder från Birka, en å annan bild i dålig kvalitét, men bättre än inget i guess ;)
 
Idag så blir det en extraträning med tjejerna som tävlar om en vecka :) Ska bli roligt! Får se om jag kanske stannar kvar och tittar på Mixlagets träning sen :) See u later! Kiss
 
 

1 kommentarer

Jojjo

04 Nov 2012 21:30

Låter som du haft det toppenbra snygging! både på dansgolvet och halloweenfesten! :)

Svar: Hihi, såååå bra, och såååå mkt å berätta för dig imorn i skolan! Saknar dig! Puss <3
None None

Kommentera

Publiceras ej