Värmebölja <3

1kommentarer

Hej hopp i värmeböljan!
Hur mår ni i värmen? Jag mår skitbra, om man räknar bort min förkylning och det faktum att den hindrar mig från att göra saker jag hade planerat..

Helgen har varit toppen! Vi firade min fina syster i lördags med släkten, det var en varm dag, dock lite blåsig. Men jag klagar inte! Igår var jag på Camp Roslagen möte, det var varmt som attan och jag fick ränder av lite allt möjligt jag hade på mig, sport bh, linne, halsband.. Jag vet att folk bara blir galna när jag klagar på mina ränder, men jag hatar att få ränder från kläder! Bikini är okej, men inte från kläder! När jag berättar detta brukar jag oftast få höra ``amen, va glad att du blir brun i alla fall´´. Kan ju tala om att mitt hat mot mina ``klädränder´´ har inte det minsta att göra med att jag inte är glad för att jag blir brun! Tvärtom är jag jävligt glad och nöjd över att jag blir brun :) Men alla måste väl få klaga lite, eller?

Idag har jag en lektion, sen blir det att åka hem. Jag ska inte passa Axel idag eftersom jag är förkyld och inte kommer orka dra runt honom i vattnet ;)

Förövrigt har jag sett en väldigt fin film såhär på morgonkvisten. Jag kom in i mitten på den igår när den gick på teve, och det första jag la märke till va att min lilla kändis crush Zac Efron spelar huvudrollen :) Hihi! Så jag laddade ner den, och har tittat på hela filmen nu precis. Charlie st. Claud heter den. Lite typisk sån här snyftfilm, men det gjorde liksom inte så mycket, även fast jag har fått väldigt svårt för sånna filmer på senare tid.

Nu kurrar min mage, och jag ska äta! Hugs and Kisses


1 kommentarer

AMANDA ESBERG - SÖDERMANLANDS STÖRSTA UNGDOMSBLOGG

28 May 2012 17:18

Var gärna med i min grymma tävling där du kan vinna en gryym upplevelse, fiskpredikyr!



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-fiskpredikyr.html#comment



// en av sthlms stora bloggerskor

Kommentera

Publiceras ej