Ramlar

0kommentarer

Såå nöjd med de senaste dagarna! Har haft en underbar dag med min fina vän Agnes, blev en hemmakväll med film, chips, pizza i solen och B&J! Wonderful!

Solen har gassat i flera dygn nu, jag har fått lite färg på armar och rygg och jag har koll på läget i skolan!
Idag hade jag även en mysig picknik i den strålande solen i Kungsträdgården. Pickniken hölls med fina vänner till Bebban som gick å blev 17 i måndags! Efter gick jag och simmade i en halvtimme, var superjobbigt men känns väldigt bra!

Jag har dock märkt att jag småstressar konstant. Trots att jag inte behöver, eller fast jag inte har någon tid att passa, så stressar jag alltidf i mitt huvud. Tänker hela tiden att om jag gör det här lite fortare så hinner jag det här också. Om det så gäller att sätta mig och titta på teve för att slappna av så lik förbannat kommer alltid tanken upp i mitt huvud ``om jag skyndar mig tillräckligt mycket nu så hinner jag göra det här sen också´´. Jag tror inte det här är nå bra i längden... Kan nog bli väldigt jobbigt. Jag måste lära mig att slappna av helt enkelt!

Därför ska jag ha minispa för mig själv imorgon. Jag ska bada, koppla av, kanske läsa en tidning och försöka att inte känna att jag måste göra något över huvud taget!

Ha de gött människor! Kommer förhoppningsvis upp bilder någon dag! Puss <3


Sushi med älsklingen åt jag igår också :)

Kommentera

Publiceras ej