Min älskade Jordgubbsmössa <3

0kommentarer


Åååå visst är den fin!! Min fiiiina jordgubbsmössa :D Så jävla najs! Idag har jag hämtat den hos mormor som har gjort den till mig och jag är jättenöjd :) Tack världens bästa mormor!

Helgen har varit riktigt mysig, i fredags var det mys hemma hos mig och Johannes, vi fick finbesök av kusinvitamin och Soffi :) Spelade kort, tittade lite på teve, åt gott å hade bara allmänt trevligt!

På lördan åkte jag hem, Temrinarna kom på kvällen! Åt gott en gång till, hade mysigt å chillade :)

Och idag har jag som sagt åkt till mormor och morfar, drack lite saft å pratade! Efter hälsade jag på farmor en sväng  också. Sen drog jag faktiskt och tränade gymnastik! Det var träning för bara tränare, vi var endast fyra pers där, men det var så jävla skoj! Bara få köra utan någon som helst press eller några måsten! Bara träna för att det är skoj! Vi skrattade som bara den också, så jag kommer ha träningsvärk i magen imorn!

Nu mina vänner tittar jag på Big Brother. Har sovmorgon imorn, kan sova till 9 :) Väldigr skönt!

Puss på er <33

Kommentera

Publiceras ej