Jaaaaao

0kommentarer

Hej sötnosar!

Sitter och jobbar på min önskelista ;) Fyller år om typ en månad, och jag brukar aldrig vara ute i såhär god tid, men nu har jag hittat så mycket fint, så det är lika bra att börja med en gång!

Idag har jag varit i skolan. Jag sov typ bara 5 timmar inatt, så har inte varit på det piggaste humöret... Hade jättesvårt att sova igår, ont i huvudet och jag låg bara å vred å vände på mig! Inte okej! Hoppas på en lite bättre sömn inatt. Får en halvtimmes sovmorgon imorn också, vilket jag inte tackar nej till..

Och idag har jag köpt ett par nya brallor! Försöker beta av min vill ha lista nu, laddar upp med lite snyggt för sommaren och så! Så nu kan jag bocka av ett par orangea byxor på listan, för ett par sånna äger jag nämligen nu! :) Får se om det kanskte dyker upp en bild eller två imorgon!


Kommentera

Publiceras ej