It´s a beautiful day!

0kommentarer

Har haft en grym dag! Vaknade vid halv 10 imorse, låg och gosade i sängen lite. Sedan gick vi upp, käka frukost med Hannes päron å grejer. Pluggade matte sen, inte det roligaste, men har nationellt nästa vecka så det är helt enkelt ett måste att plugga lite matte nu trots att jag är ledig!
Sedan åt vi lunch ute i solen och sen har jag bara legat å glassat i en solstol med en solotidning i handen! Ååå älskar livet! Väldigt väldigt skönt! Har nog fått lite färg nu också!

Ikväll ska jag på mitt första rave med Hannes å en kompis till honom. Är lite sådär lagom nervös, dels för att det kommer vara massa stora där, dels för att det är mitt första rave, och dels för att de håller på till kl 6 på morgonen och jag kommer typ lägga mig i en buske å somna eller nåt! Hehe... Nej, men det borde gå bra! Får dricka massa energidryck!

Nu ska jag göra mig i ordning lite, vi drar inte förrens vid 10 ikväll, men ändå gött å inte behöva stressa! Puss på er <33


Btw, så kan jag numera ha tofs med en liten svans i nacken!!! Stort steg det här! :)

Kommentera

Publiceras ej