I do

0kommentarer

Åååå im sorry för bad bloggning!

I helgen blev det bröllop! Min kära kusin Tommy och hans numera fru Carro gifte sig i lördags! Det var så fint, och jag fick en liten tår i ögat minsan! Mitt första bröllop faktiskt. Allting kändes så perfekt, och de var så glada å festen var jätterolig, OCH det gick jättebra för mig och Sofia att spela i kyrkan! Herregud vad nervös jag var, men det kändes så bra efteråt! Så Grattis Tommy och Carro, och tack för att jag fick äran att ta del av erat bröllop och dela eran glädje!

Idag är det måndag. Den här veckan är otroligt kort, samtidigt väldigt stressig. I alla fall de här tre dagarna då vi har skola, eftersom mina underbara lärare har lyckats boka in 4 prov på 2 dagar + en härlig tyskaläxa som ska in! Wonderful, man bara älskar ju skollivet ibland!

Jag ska i alla fall börja min vecka med en halvtimme i simbassängen! Motion brukar lösa det mesta. Ibland åtminstonde! Nu ska jag läsa min härliga text om Sokrates (en grekisk filosof från antiken för er som bryr er) och sedan bege mig mot huvudstan!

Kommentera

Publiceras ej