Gaaaaaaah!!

0kommentarer

Mina planer blev inte alls som jag hade tänkt mig! När jag skulle klä på mig så upptäcker jag att mina nya shorts som jag köpte igår, tydligen var i fel storlek, jag hade tagit fel av misstag. Tar ett par andra shorts och bestämmer mig för att byta med en gång när jag kommer till stan, och gå och simma sen. När jag kommer till H&M för att byta, så finns såklart inte den storleken jag vill byta till. Nåja, jag får väl byta någon annan dag då, tänker jag, håller fortfarande humöret uppe och börjar att gå mot simhallen.

Väl vid simhallen, rycker i dörren, och vad nu? Låst? Jamen såklart, gymmet öppnar ju inte förrens 12 på måndagar! Aaaaah!! Så nu hann jag inte träna, för då blir jag sen till min lektion! Dessutom fick jag värsta saknaden efter min Hannes, och jag vill bara hem å mysa å har inte alls lust med det som väntar den här dagen innan jag får åka hem.

Den här dagen som började så bra!

Kommentera

Publiceras ej