Filosofiska tankar rör sig i mitt huvud

1kommentarer

Kan ju börja med att tala om att min dag faktiskt slutade rätt så bra igår ändå :) Känns alltid jobbigt i början när allt går emot en.

Idag är jag på filosofiskt humör. Tänkt massor på allt å lite till. Antagligen för att jag skrev ett prov imorse om grekiska filosofer från antiken. Ganska intressant faktiskt, trots att jag hatar historia. Jag har upptäckt att filosofi verkligen är min grej. Jag älskar att prata och diskutera om filosofiska saker.

Nu är de två värsta proven över i alla fall, imorn har vi nationellt prov i engelska. Har dessutom en tyskaläxa som ska vara inne imorn som jag också måste ta tag i. Den ska alltså göras nu men jag har verkligen inge lust med det! Slutspurten nu innan långhelg... Imorn är det helg. Puh!

Jag ska till Tjörn nu i helgen och hälsa på Johannes föräldrar :) Ska bli mysigt och komma bort lite!

Nej, nu måste jag ta tag i den här satans läxan! Byee!

1 kommentarer

mm

15 May 2012 21:09

Kan jag hjälpa till med tyska läxan?

Kommentera

Publiceras ej