Awesomenes

0kommentarer

Ojojojoj vad trött jag är idag!! Klockan 6:00 imorse var vi hemma hos Robin och kom i säng. Klockan 11 gick vi upp, jag hade då fått ca 5 timmars dålig sömn på grund av att jag mådde så jävla illa!

MEN det var mysigt igår! Jävligt kallt dock, men skoj också! Vi höll till utomhus i en tunnel på ett tågrälls :P Gick inga tåg där längre dock å de får man ju vara glad för! Mycket hardstyle och hardcore musik, skumma människor, ganska så härlig stämning och folk som hoppade omkring, lite vad jag hade förväntat mig av ett rave faktiskt.
Kände mig så stört bakis när jag vaknade imorse, trots att jag inte drack en droppe alkohol! Jag, Johannes och Robin åkte och köpte lite frukost och satte oss ute å åt och hade de trevligt!

Man kan väl helt enkelt säga att det blev ganska lyckat, även om jag trodde jag skulle frysa ihjäl där ett tag!

Med tanke på bristen på sömn så blir det en tidig kväll för mig och Johannes ikväll. Imorgon sla vi åka hem, men först ska vi hälsa på Johannes mormor :) Första gången jag träffar henne, så det ska bli trevligt!

Kisses ♥


Haha, stadiga grabbar vid frukost! ;)

Kommentera

Publiceras ej