Uppdatering

1kommentarer

Heeeej på er!!!
 
Oj vad mycket det har hänt nu! En sak i taget... Hm, vart ska jag börja..
 
Min midsommar var toppen toppen toppen, jag hade inte kunnat fått en bättre midsommar! Vädret var perfekt, god mat, träffa släkt och vänner. Jag umgicks med Hanna, Mathilda, Johannes och Sofia. Med andra ord, de jag älskar och helst ville fira denna dag med! Jag är så nöjd! Vi spelade spe, dansa runt stången, tog midnattsdoppet å skrattade som bara den! Oj vad kul vi hade :) Det finns inget jag hade velat ändra på den dagen, jag kan inte komma ihåg senast jag hade en så bra midsommar.
 
Du fanns med i våra och mina tankar hela tiden vännen <3 Första midsommaren på 12 år och du var inte med. Det gör ont i mig när jag tänker på det. Ändå kan jag inte tänka mig att du för en sekund hade velat att vi inte skulle fira denna midsommar somm alltid, trots att du inte var där och förgyllde vår dag med din närvaro. Tänker på dig, alltid, och att du nu endast berör oss med alla fina minnen vi har med dig. ♥
 

Dagarna efter var bara chill. Jag och Hannie ägnade oss åt lite smoothisar, tog en promenad. Vi tittade på film alla fyra, och bara allmänt chillade.
 
Idag fyller jag 17 år och jag och Hannes har 2 år tillsammans. Min dag har varit perfekt hittils, vi har shoppat i stan, ätit på en god resturang och nu precis slappat framför en film här hemma :) Imorn väntar äventyr eftersom vi drar till P&L! Galet nervös och det ska bli galet kul
 
Jag återkommer efter P&L. Tillsvidar, ha det underbart! Puss

1 kommentarer

mm

27 Jun 2012 14:44

Hade hela midsommarfirandet en klump i halsen, det var inte som förr. Men jag tillät mig vemodet inom mig för att hedra vår vän. Jag vet att det kändes så för alla. Pussi pussi

Kommentera

Publiceras ej