Red Lips

0kommentarer



Soooommarlooov! yes, nu har jag sommarlov och är i princip ledig i 8 härliga veckor <3 Jag älskart!

Jag hade en fin skolavslutning i katarina kyrka på söder, med fina uppträdanden och härlig stämning :) Ett sista sommarfarväl till kompisarna och sedan blev jag friiiiii :) Jag mötte upp pappa vid Medis, och vi hade en jättehärlig eftermiddag med kinamat, promedan och lite shopping! Huur mysigt som helst! Fick ett läppstift som ni ser på bilden ovan, har länge velat haft ett rött läppstift och nu äger jag ett :) Tack för eftermiddagen papi <3

Ikväll spelar Sverige mot England i EM och jag planerar på att titta på matchen. Får se om det blir med Micke, eller utan Micke, men jag hoppas på det förstnämnda. Innan ska jag grilla med farmor, farfar, faster och papi :)

Väldigt bra start på sommarlovet!

Kommentera

Publiceras ej