Motsats till värmebölja...

1kommentarer

Woooooach, här var det dött ja! En hel vecka sen jag blogga sist.. Inte okej!

Har inte hänt så mycket spännande under skolveckan, bara att mina grabbar hade avslutning och uppvisning med gympan, men kan ju tilläggas att jag missade heeela uppvisningen på grund av problem i trafiken... Jättetråkigt!

helgen dock har varit awesome! I fredags tog min superduktiga mamma examen, hon är nu legitimerad sjukgymnaast efter 3 års slitande och intensivt pluggande! Jag är så stolt över dig mamma <3

På lördag morgon satte jag och Hannes oss i bilen mot Göteborg, det var fest med hans gamla gymnasieklass där på kvällen. Riktigt rolig och lyckad fest! Kul och se vad han gick med för människor på sin gymnasietid, och de var härlig stämning :) Vi åkte hem runt 12 igår och var hemma vid halv 7 nånting. Blev en lugn kväll sen.

Den här veckan kan man säga att nästa vecka får vi sommarlov. Sen kan man ju bortse från det faktum att det som varmast var 6 grader i helgen, trots att vi nu gått in i Juni...

Hur som helst så är det slutspurten i skolan nu. Några arbeten till som ska in, inte så många, men de som ska in måste jag få bra på. Jag mååååååste!

Nu ska jag titta på Vakna! Byeee <3

1 kommentarer

vivi

04 Jun 2012 17:40

Frida, härligt att du är tillbaka på bloggen, älskar den ;-)

Ha en bra vecka, trots vädret!

Pok <3

Kommentera

Publiceras ej