Camp Roslagen 2012 sparkar igång

1kommentarer

Idag sparkade Camp Roslagen 2012 igång!! Jag måste säga att det var en dag över mina förväntningar med glada gymnaster, en väldigt mysig liten grupp som jag ska leda i 5 dagar och en härlig stämning! Jag och Miccan har fått 03:or som ska testa på gymnastik, det är en perfekt ålder om du frågar mig, eftersom de fortfarande älskar att leka :D Perfekt! Så kul med barn som gillar att leka lekar :) Enkelt å sysselsätta dem om fantasin tryter. De kan dessutom ta instruktioner bra och har i alla fall någorlunda koll på sin motorik. Så jag e väldigt nöjd!

För er som inte veta vad Camp Roslagen är så ska jag förklara det! Camp Roslagen är en evenemang i Norrtälje som ska förmedal Rörelse och Glädje Tillsammans. Det liknar Sportscamp som går ut på att barn ska få testa på olika sporter med en sport som huvudsport. Så det här håller vi på med nu under 5 dagar mellan 09:30-15:30 :) Jag är då ledare för en grupp barn som har valt gymnastik som huvudsport och ska vara med dem i 5 dagar. Det är otroligt krävande, jag var helt slut idag när jag kom hem, men samtidigt roligt!

Nu ska jag sova så jag orkar med dagen imorn!

1 kommentarer

Johanna

18 Jun 2012 13:36

Kul att det var kulkulkul Frida, du som va så pepp innan!! :))

Kommentera

Publiceras ej