Att luncha med fina vänner :)

1kommentarer



Som rubriken lyder så har jag idag, efter en slapp skoldag med endast en redovisning, lunchat med Jojjo och Bebban :) Vi gick på ett lunchställe som heter fåfängan i stan och som ligger högt upp på ett berg med en underbar utsikt! Det var dock väldigt dyrt, men det får man väl räkna med.

Nu har jag just konstaterat att jag har en lektion kvar innan skolavslutning. Jag slutar på fredag, men är ledig imorn och har bara en lektion på torsdag! Jag klagar inte säger jag bara! Ska bli så sköööönt med lite break från allt pluggande. Det här året har gått så fort!

Idag skiner solen, och jag ligger nu å solar ute på altan :) Ikväll ska jag iväg på möte med alla tränare för tjejerna och sedan bara ta det lugnt!

Puss på er! <33

1 kommentarer

Your friend!

13 Jun 2012 10:14

Ursnygga helt klart! :D

Kommentera

Publiceras ej