Aj.

1kommentarer



Som rubriken lyder: Aj. Japp, Jag har just kört epilady som det så fint heter på mina ben. Det innebär att man har denna lilla apparat som ni ser på bilden ovan, och den rycker ut hårstråna. Ganska stolt att jag klarade det :) Gjorde inte så att det bli helt fritt på hår, men en klar förbättring i alla fall :)

Ikväll så har jag tränat tjejerna, å jag e så stolt över dem! De har blivit så jäkla duktiga, det märks verkligen förbättring, och det är skitskoj! De kan gå långt, och bli riktigt duktiga, det vet jag!
De tävlar på söndag, och jag ser verkligen fram emot det!

Nu mina vänner, ska jag chilla lite och ladda om för en till skoldag imorn. Inte speciellt taggad, men nu är det endast 1 vecka kvar! Det fixar jag!

Pöss

1 kommentarer

vivi

08 Jun 2012 11:58

Ja, det gör hemskt ont, jag vet, men det gör mindre och mindre ont för varje gång man

gör det, alltid något ;-)

Pok <3

Kommentera

Publiceras ej