The day with a big D

0kommentarer

Hej alla fina!!
Åå, jag har haft en sån underbar dag! Igen! :) Idag har vädret varit bättre, molnigt på förmiddagen, men eftermiddagen å kvällen var helt perfekt väder! Solade å körde lite lite styrka, inte tänkt att jag skulle bli ansträngd (jag försöker vänja kroppen), men jag blev ansträngd ändå trots väldigt få repititioner.. Suck, hela jag e verkligen ur form. Men det ska jag ändra på nu!!
 
Satt i alla fall ute å läste sen, läste ut ``det är så logiskt alla fattar utom du´´, en ungdomsroman som jag mest köpte för titelns skull. Åt en epic middag, grillad hel kyckling med potatis, sås å sallad! Mumma!
 
Sedan den perfekta kvällen <3 Jag  hannes cyklade in till Skärhamn igen, det var värsta kvällssolen, typ jättejättefint, vi satte oss på en uteserviering vid vattnet å tittade på solnedgången, drack kaffe (okej, hannes drack cola) å bara va. Fick lite folk å ta kort på oss, å jag känner mig bara supernöjd med dagen!
 
Stor cread till min Hannes också som fixat så duktigt med båten idag, trots värmen! Puss på dej <3
 
Skriv ya!
 

Kommentera

Publiceras ej