Svensk Sommar

0kommentarer

Herregud, vädret kan verkligen inte bestämma sig idag! Strålande sol och jättevarmt på förmiddagen, sen plötsligt kom stora mörka moln och det började åska å blixtra å regna. Sedan sol igen och nu åskar å redanr det igen! Svårt att veta vad man ska göra med dagen då..
 
Har ändå lyckats ganska bra, började med att måla farfars hus imorse. Åt lite lunch och målade lite till. Efter det har jag varit en sväng till vårdcentralen för att kolla min hals, och nu hann jag precis klippa klart gräsmattan innan regnet började vräka ner. Känner att jag fått ut en del av min dag. Inte så roliga saker kanske, men har man sommarjobb så har man!
 
Dessutom kommer världens finaste till mig om bara en timme ♥ Längesen jag saknade Johannes på det här sättet som jag har saknat honom den här veckan. Det liknar saknaden när vi bodde långt ifrån varandra och den tycker jag inte om. Men, det blir ju faktiskt ännu mysigare å träffas sen då, tihihi :)
 
Igår träffade jag en mycket efterlängtad Agnes, å vi hade sååå mysigt! Åt pizza vid morabadet å pratade å pratade :) Så skönt å få träffa henne igen. Tänk att när jag skulle börja gymnasiet så tyckte jag det skulle bli så satans skönt å bara få börja om å vara vem jag ville vara. Å nu tycker jag det är lika skönt att träffa någon som vet vem jag är.
 
Kvällen bjuder på goood mat och mys framför teven :)
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej