Strawberrys

0kommentarer

Godmorgon mina turturduvor!
Sitter å äta goda jordgubbar med mjölk :) Vaknade just, har upptäckt att jag nånstans den här sommaren har blivit värsta sleeping beuty! Och med det menar jag såklart inte att jag är otroligt vacker (okej, lite då) utan att jag har börjat sova typ jättelänge! Sååå skönt! Fast de suger också, för då är i princip halva dan borta när man vaknar... Å andra sidan är halv 11 inte så farligt..
 
Hur som haver, så väntar sista dagen med måleri idag! Gött. Har ändå inte varit så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Så efter det här kommer jag vara rik och dessutom ha mer tid för annat! Sounds good huh?
 
I eftermiddag ska jag också försöka ta tag i träningen igen, Richard kommer hit och vi ska gå igenom ett styrkepapper till mig. Ska bli najs!
 
Nej people, nu ska jag äta klart min frukost, och sedan ta tag i penseln! Ciao :)
 

Kommentera

Publiceras ej