Peace and Love 2012

0kommentarer

Artister, band, festa, tälta, tältgrannar, festivalmat, funktionärer, visiterad, äckligt vatten, sol, vätskebrist, sena kvällar, långa nätter, gå, ont i fötter, skratta, alkohol, lera, regn, bajjamajjor, varmt, kallt, sola, chilla, mysa, chips, ostbågar, burkmat, Hannes, Niklas, Lars Winnerbäck, Kent, lugn camping, vanlig camping, campingstolar, pringleshögtalare, stormkök, gasol, nudlar, packning, frestivalområde, munkar, jeansshorts, sabatonkläder, rött läppstift, röda solglasögon, solglasögonbränna, godis, fulla människor, glada människor, världens finaste pojkvän, fota, mulet, puss på kinden, tråkiga grannar, random samtal, läckande tält, köer, Niklas fina kängor, Niklas AWESOME mössa, spelschema, armband, silvertejp, flaggor, varm öl, tappade saker, Uno, koffein, energidryck, sen Rihanna, mobilladdning, dalahäst.
 
Listan skulle troligtvis kunna göras dubbelt så lång. Det här är nog det enda sättet som jag någorlunda kan beskriva mina dagar på min första festival. Det har varit magiskt och jag är überglad att jag köpte dessa biljetter. Jag vet med säkerhet att det hä minsann inte var sista  gången som jag går på festival!
Tack för 5 underbara dagar ♥
 

Mobilbilder kommer.
 

Kommentera

Publiceras ej