Mumlar bittert för mig själv i min bitterhet...

1kommentarer

 
Denna skönhet och goding slank nyss ner i min magsäck! Vädret är strålande, Ronja kommer hit idag, Ossian kommer hit idag och det ser helt enkelt ut att bli ett perfekt badväder! MEN, vi har den här lilla detaljen som är så stor att den förstör hela fucking dan. Jag har gått å blivit med halsfluss!!! YEEEEEAY!!! Jävla cp skit, om dem inte tar bort mina mandlar snart så gör jag det fan själv! Gosh...
 
Så himla irriterande, å grejen är att med ipren och alvedon så mår jag hyfsat bra, problemet är bara att inatt kommer jag kräkas och imorn kommer jag ligga däckad utan att kunan svälja mitt eget saliv. Har jag vart med förr eller? JA! Jag känner till denna lömska sjukdom mycket väl kan jag tala om!
 
Jag har i alla fall fått en tid hos läkaren idag, förhoppningsvis kan jag försöka övertala om att få penecellin med en gång. Btw så är det fan omöjligt att stava till penecillin... Eller stavade jag rätt nu bara för det? WHATEVER MINA NÄRMSTA DAGAR ÄR ÄNDÅ FÖRSTÖRDA!!!!!!!

1 kommentarer

vivi

05 Jul 2012 11:21

Krya på dig.......
Pok <3

Svar: Tack! :)
None None

Kommentera

Publiceras ej