Molnig dag, men ändå fin :)

0kommentarer

Tja snyggingar!
 
Sitter å myyyser efter en toppendag, trots att vädret inte riktigt varit med oss här på västkusten. Har varit mulet hela dagen, dock har det varit förvånadsvärt varmt för att vara mulet å jag å hannes har fått en del gjort.
 
Vi började med att torka ur deras segelbåt inne, bra att passa på å göra det nu när det ändå är dåligt väder. Efter så åt vi lite god lucnh, chillade lite, å sen cyklade vi till Skärjamn (de lite större samhället här på Tjörn om jag har fattat saken rätt..), kolla på lite longboards på Team Sportia och fick lite tips på vad som är bra och dåligt :) Så nu har jag bestämt mig för att beställa en från Ebay :) Vi cyklade lite i hamnen å drog sen hem. Chillade lite till, och sen så övningskörde vi lite :) Jag övade på att krypköra på en grusplan och om jag får säga det själv (klart jag får, det är ju min blogg!) så tycker jag att det gick riktigt bra :D Nöjd!
 
Nu har vi just ätit pannkakor till middag och jag är proppmätt! Blir en lugnt kväll, troligtvis lite Xbox med Hannes bror!
 
pöss!

Kommentera

Publiceras ej