Jag skulle inte ens vara hälften utan det jag gör

0kommentarer

Åååå det är så skönt att vara hemma! Även fast jag har haft det super så är det alltid skönt att komma hem :)
 
Min dag var awesome, sov 11 timmar inatt så jag vaknade kvart i 12. Brukar inte tycka om att sova länge eftersom dagen liksom förstörs då på någe vis, men jag hade räknat med det idag. Kände att det behövdes. När jag vaknade så käkade jag lite och begav mig sne till farmor och farfar för att börja mitt sommarjobb där :) Jag ska måla deras hus! Så det sysslade jag med några timmar.
 
Efter så tränade jag för första gången på mycket länge. Jag å fina Hannie gick till stranden trots blåsten och simmade 500m. Efter det så körde vi lite styrka och nu e jag sådär lagom trött å seg :) Väldigt bra! Så skönt å känna att man har gjort något.
 
Nu ska jag å Hannilove strax umgås lite och ha en myyyyskväll! Pöss!
 

Kommentera

Publiceras ej