En något lite sådär bitter Frida ikväll. Eller bara... låg

0kommentarer

Avslutar kvällen med lite jordgubbar och mjölk. Känner att det får bli ett bra avslut. Egenodlade dessutom.
 
Varit låg idag. Känt mig nedstämd å ledsen å till och med fällt en tår eller två. Vet inte riktigt varför, jag tänkte att det kanske är min pms som är lite sen med tanke på att kroppen haft fullt upp med min halsfluss. Så den hade inte tid med pms. Fast... nee. Största anledningen är väl att jag går här hemma å har jättetråkigt, ensam, när det är sommar ute, medans alla andra laddar upp sina fina sommarbilder på facebook å har så kul! Å jag vill bli frisk.
 
Därför laddar jag upp en bild nu. På mina jordgubbar.. Som faktiskt är väldigt goda om jag får meddela.
 
Tack å lov så kom Micke å gjorde min dag lite bättre idag. Vi tittade på film. Å jag fick dessutom äta god tacos (fast med kyckling, kmr inte ihåg vad det heter) med min fina fina pappa :) Han e bra han :)
 
Nu ska jag pallra mig till sängen å få en godnatts sömn! Det sägs ju vara det viktigaste för en god hälsa!
 
 

Kommentera

Publiceras ej