Back to be human

1kommentarer

Såådärja, nu börjar jag bli människa igen! Börjar ta igen med maten å kan faktiskt prata nu! Framsteg måste jag säga :)
 
Måste hylla min ooootroligt bästa pojkvän! Johannes kom hit i fredags efter jobbet, då kunde jag inte prata, inte äta å knappt sova. Å Han kom hit å bara tog hand om mig. Hela helgen har han tagit hand om mig, hämtat värktabletter mitt i natten, hämtat vatten, hållt om mig när smärtan varit näst intill outhärdligå sagt alla d där saker som man vill höra när man e sjuk. Vi har inte gjort nånting den här helgen, och det visste han, ändå kom han hit bara för att vara med mig. SÅ GULLIGT!
Så tack fina fina du, för att du gjorde min helg mindre plågsam ♥
 
Idag är en förhoppningsvis sista vilodag, så jag ska bara ta det lugnt. Läsa lite, titta på teve, kolla serier. Imorn är jag nog back on track igen, då ska det målas hus, kanske umgås lite med nån vän å försöka få igång min kropp lite igen :) Får börja långsamt, jag kommer vara helt slut efter att ha målat huset ;)
 

1 kommentarer

Johannes

09 Jul 2012 19:27

Nästa gång är det din tur att ta hand om mig ;) De har varit en mysig helg trots att du varit sjuk, alltid bra när jag är med dig :)

Svar: Hihi ja ;) Söta du! <3
None None

Kommentera

Publiceras ej