Awesome dag!!

0kommentarer

Hej bloggen!
 
Blev inget inlägg igår för jag hade typ en awesome dag å hade helt enkelt inte tid för datorskärmen!
 
Igår var det toppenväder, varmt å soligt :) Jag började med att måla, blev äntligen klar! Så jävla skönt, å inte blev det sämre av att jag fick 3000 kr! :D Klirr i kassan! Supergulligt av farmor och farfar å ge mig så mycket för att jag målade deras hus! Tack så väldigt jättemycket! :)
 
Efter så chillade jag, solade med sololja å jobbade på brännan ;) Hehe, sad but true! Åkte å badade med Micke Wiman på eftermiddagen å hade det allmänt mys i typ två timmar på stranden.
Lite senare kom jag att testa på något som nu är min nya gud: Longboarden! Det var så jääävla roligt! Fick testa Mickes lite, och fyfan vad najs! Sååå, detta är nu mitt blivande inköpt. Ska införskaffa mig en longboard :)
 
Dagen var hur som helst inte slut där, tgo en promenix med mamma på kvällen, så mysigt så, och sen åkte jag å Micke till Norrtälje å tittade på ett band som spelade :) Kom hem, tittade på Iron Man och gick till sängs runt 1 :) Grym dag!!
 
Idag ser det ut att bli en minst lika bra dag, har startat med en promenad med pappsen och en dusch ;) Nu ska jag snart göra mig i ordning för att åka in till storstan med fina Agnes ♥ Vi ska shoppa lite (operation akut en ny bikini till mig) och titta på Bio (Avengers, har hört att en ska vara superbra, dock inte min typ av film så får se vad jag tycker), Hannes möter upp oss pch joinar oss på biobesöket!
 
Imorn åker jag å Hannes till Tjörn, detta blir med andra ord mitt sista inlägg på ett litet tag. Vet inte när jag bloggar nästa gång, blir väl från Tjörn i guess!
 
Ha det bra så länge! Pöss!!
 

Kommentera

Publiceras ej