År 2011 i text!

1kommentarer

Vilka länder har du besökt?

Jag spenderade en perfekt vecka i det lilla men åå så mysiga landet Malta, sedan även en till perfekt vecka i Italien med finaste människorna and a lots of gymnastic!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

Hm.. Bra fråga. Måste nog säga den 10 juni när jag sa hejdå och farväl till min galna men ändå så trygga klass.. Inte en enda tår fällde jag men jag grät inombords!

Vad var din största framgång 2011?

Oj.. Jag vet knappt vad en framgång är :P Därför är det här en ganska så svår fråga som ni kanske förstår :P Kanske att jag det senare halvåret ändrade mitt sätt att se på saker och har lyckats bli väldigt positiv.. Eller är det en framgång? Äh jag vet inte, det är mitt svar iaf..

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Halsfluss tror jag att jag hade en eller två gånger de första månaderna på året, sedan min fina stukning på foten i somras.. Ingen rolig grej det där. Och att jag sedan stukade upp foten igen min första idrottslektionen i skolan med min nya klass när vi lekta kull.. :P Det är ju en historia försäg det med ;D

Vad spenderade du mest pengar på?

Min dator :)
Hur tillbringade du julafton?

Precis som alltid, hemma först på morgonen, mormor och morfar var med oss på morgonen, vi åkte till kusinerna mitt på dagen och på kvällen Kalle, god mat och presentöppning med farmor, farfar och familjen :)

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?

Firade 1 år med Johannes, såg baksmällan 2 på bio och åt gott på resturang med Johannes :D


Vad fick dig att må bra?

Min familj, Johannes och Maltaresan ;) Och favoritgympa tjejerna såklart!

Vilken kändis var du mest sugen på?

Höhö ingen I think ;) Eller jag var inet sugen på ngn iaf, sen så finns det ju såklart några man gillar ;)

Fem händelser som varit bra det här året?

Att börja gymnasiet och samtidigt i princip börjat på ett nytt liv med nya vänner och utmaningar

Att Johannes flyttade till Södertälje

Att jag fick sommarlov

Påskveckan där jag för en vecka levde i himmelen och Johannes i gbg

Fem händelser som varit sämst det här året?

Ögonblicket när jag satt framför några av de personer som betyder mest i mitt liv och berättade att jag skulle sluta med gymnastiken.

Alla stunder tårarna runnit nerför mina kinder pga av saknaden till Johannes. Tack och lov att det är bra nu :)

jag kan faktiskt inte komma på flera sämsta händelser just nu. Så det är väl positivt :)

Vilka kläder har du använt mest?

Hm.. Svår fråga att svara på med tanka på att jag under första halvåret bodde i mjukisbyxor och andra halvåret bodde i jeans ;) Men jag tror nog faktiskt att mjukisbyxorna vinner där ;)

Vad har du mest lyssnat på för musik?

Jag kan bara komma på en sak som dominerar och det är winnerbäck.. Annars otroligt blandad musik

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)

Greys, Flash Forward, Andra Avenyn och såklart gustavsson 3 trappor ;)

Vilka människor har du hängt mest med år?

Oj.. Agnes, Jasse, Norman, Micke, Johannes, Hanni å mathilda tror jag väl att det blir.

Vad önskar du att du gjort mer?

Jobbat och tjänat pengar I guess ;) Men det är ju inte så roligt..

Årets tre roligaste fester?

Nu är ju inte jag någon festprisse om man säger så... ;) Men en fest som var najs var ju kräftskivan ;) Även fast jag spenderade några timmar med att vara skitförbannad ;)

1 kommentarer

vivi

19 Jan 2012 10:58

Låter som ett bra år ;-)

Pok

Kommentera

Publiceras ej