Sick and tired

2kommentarer

Alvedon och Ipren, min bästa vänner ♥

Jag har blivit sjuk, det kom som ett brev på posten imorse när jag vaknade, kände ingenting igårkväll och helt plötsligt vaknar jag upp med den här äckliga smärtan i halsen som bara viskar om att det är halsfluss.. Just nu kan jag iaf äta och prata så jag passar på nu och äter upp mig så att jag är förberedd för min kommande viktminskning.. Jag har gissat på 1,5 kilo om det blir lika illa som det brukar.

Än så länge hjälper alvedon och Ipren också, lycklig tjej (Y) Jag får helt enkelt hoppas på det bästa och se om det bryter ut någon halsfluss eller inte. Har liksom inte riktigt tid att missa skolan heller..

Ngt sorgligt med är att Hannes åker iväg på fredag och jag kmr inte kunna säga hejdå och vi ses inte förns på sönag igen :( Å jag som redan saknade honom massa igårkväll..

Nej, nu blir det lite vitaminbomber som gäller, har redan startat dagen med en riktigt vitaminrik smoothie! Supergod!

Pok <33

2 kommentarer

vivi

19 Jan 2012 11:00

Krya på dig, hoppas verkligen inte att det är halsfluss.......

Pok

mm

20 Jan 2012 09:43

Tänker på dig<3

Kommentera

Publiceras ej