Jag vet varken ut eller in

5kommentarer

Just nu letar jag bara inspiration. Jag vill inspireras och få nya idéer, jag vill hitta ngn sjukt snygg klädstil, jag vill klä mig galet och knasigt och färga blåa slingor i mitt hår, jag vill göra om mitt rum och renovera om bloggen till ngt helt eget!

Jag vill så mycket och jag vet inte alls hur jag sak uppnå allt jag vill och hitta inspiration och lyckas skapa något som göra att folk kan säga ``det där, det är typiskt Frida.´´ Jag vill skapa en unik stil, jag vill vara unik, jag vill vara egen och inte alls som alla andra!

GOSH jag vet ingenting, jag vill så mycket och jag vet ingenting! Samtidigt så ser jag allt och tar till mig allt och det blir så mycket att herregud, vad är vad? Vem är vad och vad är vem?  Hur är jag och vad gör just mig unik.

Jag känner mig förvirrad och nöjd, samtidigt inte nöjd. Hur kan alla andra hitta saker som e just dem och hur kan alla sakpa så roliga egna stilar?

Jag vet helt enkelt varken ut eller in just nu..

5 kommentarer

Hanna

25 Jan 2012 06:37

Vi behöver ta en fika och reda ut dina tankar. <3

Jasmine

25 Jan 2012 08:37

Du ÄR unik Frida!!! Det borde du väl veta :) Lika unik som om du skulle slinga håret blått!! Och om det är det du vill så gör det!! Vill bara att du ska veta att det finns många saker som får mig att tänka att det där är typiskt dig!! Det händer till och med nu när jag aldrig träffar dig längre att någon gör något som får mig att tänka att det där, det var en typisk Fridasak att göra, eller säga!! :P Finns nog många saker som du inte ens vet själv som är "typiskt dig". :P Att vara runt dig gör att man blir glad och man har roligt med dig!! Du ÄR unik!!!!

Och vi måste träffas snart för jag saknar dig sååå!!

<3

Frida

25 Jan 2012 12:10

Hanna- Ja det måste vi verkligen! jag saknar dig!



Jasmine- Du är underbar, så fint skrivet och det gör mig verkligen glad! Tack! Vi får se till att det blir en harry potter kväll snart! <3 Puss på dej! <33

Anonym

25 Jan 2012 19:31

Som sagt Frida, DU ÄR UNIK BARA FÖR ATT DU ÄR DU <3

Jag håller helt med Jasmine bara att känna dig gör att man blir glad och alla "hyss" du har för

dig, du är en riktig glädjespridare som man mår så himla bra av, och så är du så KLOK :-)

Pussarokramar

Jasmine

25 Jan 2012 22:00

Det måste vi verkligen se till!!! Längtar!! Puss å hej <3

Kommentera

Publiceras ej