It takes a fool to remain sain

1kommentarer

Vad fina kommentarer jag får på inlägget innan, ni e så söta <3 Var tvungen att skriva av mig lite då bara, jag antar att alla kan känna så ibland..

Torsdag idag och jag känner en sån där härligt lugn och ro känsla :) Redovisningen som skulle vara klar idag är gjord, rapporten är inskickad och jag känner mig förberedd för det lilla svenska testet vi har imorgon. Skönt!
Ikväll blir det alltså bara slappa.

Och imorn är en spännande dag! Jag slutar 13:50 och har två timmar att döda i Stockholm för mig själv, sedan runt 4 kommer Johannes in till stan också, vi ska äta något gott och sedan *trumvirvel* KAPTEN RÖD!!! ÅÅ jag e så taggad!! Ska verkligen bli sjukt kul!

Nu ska jag slappa, läsa bloggar och hitta inspiration! Kramisar!

1 kommentarer

vivi

26 Jan 2012 22:59

Ha en jätte kul kväll med Kapten Röd :-)

Pok

Kommentera

Publiceras ej