Happy Frida!

0kommentarer

Godmorgon alla knasbollar där ute!
En ny vecka har påbörjats, vecka  tre för att vara lite exakt, och det känns otroligt bra om ni frågar mig! Jag vaknade hyfsat pigg klockan kvart i 7 imorse trots att jag har sovmorgon, gick upp och åt frukost med min älskling och har sedan chillat framför vakna med the voice fram till ungefär nu. För stunden dricker jag gott gott kaffe och är stört taggad på att simma! Jag känner nu att jag verkligen har hittat träninge som passar mig. Jag älskar och simma och ser nästan fram emot nästa gång jag ska få gå och simmaså otroligt skönt att simma tills man är helt slut i kroppen! Bara fokusera på vattnet och dess dämpande ljudeffekt, aah underbart helt enkelt! Ser fram emot sommarn när man kan simma ute :)

Dagen bjuds på en tvåtimmars lektion i Case, vårt nya case High on life verkar faktiskt ganska skoj. Det är ett case med ämnena naturvetenskap och idrott. Kan nog vara mycket roligt tror jag!

Efter skolan så ska jag passa Axel, det blir simmskola som vanligt! Mys mys!

Jag vill försöka mig på en summering av mitt år 2011 i bilder, jag ska bara komma igång så det blir nog något så småning om, men det kanske tar ett litet tag ;) Så länge tänkte jag svara på en lista frågot om mitt 2011 istället, kommer förhoppningsvis i nästa inlägg!

Kyss och Kram!


Liten fin bild jag hittade i brist på annat ;)

Kommentera

Publiceras ej