Halsflussens onda krafter

0kommentarer

Längesen jag skrev... Det var en hemsk halsfluss som drog över mig sedan efter har jag inte haft tid och ork att dra igång bloggen igen. De där halsflussarna tar verkligen all ork ur än, finns inte mer i huvudet än att gå och gå och sova i princip..

Men nu är jag igång igen, både i skolan och med bloggen. Jag går på penecillin och mår hyfsat bra. Lite mycket i skolan men jag känner ändå att jag har koll på läget och det är skönt.

Nu har jag just kommit hem från en superduper träning med smågrabbarna, de fullkomligt BRILJERADE! Oj oj oj så duktiga de var :) Då är man stolt som tränare och känner sig riktigt taggad!

Ikväll blir det chilla och fixa naglarna! De ser inte så fina ut nu! Ska bli lite fräsch nu tänkte jag..

Puzz!


Och denna fina människe fick jag träffa igår igen efter nästan en veckas saknad! ♥

Kommentera

Publiceras ej