Halleluhja!

0kommentarer

Skum dag idag.. Den har bara varit allmänt konstig och jobbig. Började med att det var massa krångel med tågen så jag kom försent. Sen har jag bara känt mig allmänt borta och förvirrad, som att jag inte är riktigt med. Tappat grejer hela tiden och ingengting har gjort som jag vill.. Jobbigt, hatar när det är så. Känns inte som jag har samma koll som förut, jag glömmer massa saker hela tiden. Hoppas jag blir återställd snarast!

Killarna idag var stökiga och lyssnade inte, men en bra sak är att Micke har blivit hjälptränare till mig och Ebba och ska vara med och hjälpa till nu :) Super bra, vi behöver verkligen en till tränare och tror dessutom det blir extra bra med en kille som är tränare för dem!

Ikväll ska jag fixa mina naglar och ta det lugnt. See ya!


Längtar till vår och sommar..

Kommentera

Publiceras ej