Gott nytt år mina vänner!

1kommentarer

Woooow, so much to say!
Antar väl att jag ska börja med att säga gott nytt år på er! Mitt första inlägg år 2012, det känns superbra! Därför tänker jag inte börja mitt inlägg med att be om ursäkt för bloggningen ;) Dels för att det känns lite neggo och dels för att jag har den bästa ursäkten ;) Jag har varit i fjällen, å jag glömde visst att skriva hejdå :P Men men, så kan det bli ibland. Nu är jag hemma igen och planerar på att dra igång bloggen som vanligt igen :)

Dagen har spenderats med min älskling och det har även gårkvällen när vi firade vår lilla minijul :) Den var stört mysig och perfekt, precis som det ska vara :) Jag fick perfekt julklappar av honom: en asgullig liten me to you nalle som passar perfekt i min lilla nallesamling, ett par snygga hotpants och det bästa *trumvirvlar* BILETTER TILL KAPTEN RÖD LIVE!!! Lycklig tjej? OOOOJA!! Så den 27:e blir det en grym kväll med min älskling för att titta på Kapten Röd :D

Förövrigt så har min vecka i fjällen varit mysig, min nyår var lugn med faster, farbror och familjen :) Alltid blanade känslor när man åker hem, nog är det skönt att vara hemma och få träffa älsklingen igen, men oj så lugnt och skönt det är att bara vara i fjällen och CHILLA!

Ikväll blir det bio med Johannes, vi ska se Breaking dawn och äta gott i Täby :) Får se om filmen är så bra som det sägs! Puss på er <33





1 kommentarer

vivi

09 Jan 2012 18:47

Vilka julklappar, man kan inte vara annat än nöjd!

Vi saknade dig så när du åkt, men vi ses ju snart igen <3

pok

Kommentera

Publiceras ej