Dan före dan före skoldan..

2kommentarer

Godmorgon på er!
Gosh har det varit fullmåna inatt eller? Både jag och Johannes hade jättesvårt att sova igår.. värre för honom dock som ska upp och jobba idag. Jag gick upp med honom och åt frukost imorse å sen gick jag å la mig igen å sov tills nu :) Såååå skönt! Kommer verkligen sakna dessa slöa mornar nu när skolan snart drar igång.. Känner mig inte speciellt taggad ärlig talat!

Idag så ska jag iallafall gymma och passa Axel :) Superlängesen jag passade honom nu och det ska bli mysigt :) Vi ska på simskola som vanligt. Sedan vet jag inte vart jag åker, antingen hem till bergshamra eller hem till Södertälje. Har inte riktigt hunnit bestämma mig ännu..

Nu ska jag äta lite amerikanska pannkakor från igår och glo på teve! See ya later!

2 kommentarer

mm

09 Jan 2012 12:35

Kanske hem till Bergshamra, var länge sen du såg mm också, eller hur. Har du fått tid hos frissan? pussi pussi

vivi

09 Jan 2012 18:49

Tillbaka från fjällen.....vardagen kommer så fort så nu är det bara att gilla läget :-)

Pok

Kommentera

Publiceras ej