A piece of rainforest for my birthday? Yeah, why not!

4kommentarer

Trååååkigaste dagen! Jag tror jag dör en smula. Regnet är förjävla hemskt! Det bara regnar och regnar och regnar
,tar regnet aldrig slut?? Plusgrader är det också!! Ska det här vara vinter? Skulle inte tro det.
Nej, det som räddar den här dagen är nog att jag ska få tränam ina småtjejer sen! Mysigt å roligt :)

Neggo inlägg, I know. Jag tror jag har en släng av lite PMS om man vill ha ngn ursäkt..

Btw, mina kompisar ska köpa en bit regnskog till sin kompis i present.. Sköna brudar det där!

OVER AND OUT!

4 kommentarer

Kurt Olsson (regnskogsaktivist)

12 Jan 2012 12:53

Köör hårt tjejer!! Häsla dina vänner att det de gör är något stort, något historiskt, som vi aldrig kommer glömma. Ni gjorde min dag, och lyste upp i regnet..

albertina svanberg (regnskogsaktivist)

12 Jan 2012 12:55

you go girls!!

Neggo Alltido

12 Jan 2012 12:56

Va fan! Så kan dem ju inte göra. Till alla er där ute med en grävskopa och ev. såg (eller kniv); SKÖVLA PÅ!!

FruKnepig [roligaste bloggerskan]

12 Jan 2012 13:05

Hej kära du!

Kolla in bloggen, nästa stora humor bloggerska. Du kommer inte att ångra dig!:)

kramis!

Kommentera

Publiceras ej