Vandringen

0kommentarer

Efter två mil, massa lekar, en natt i tält och sedan ytterligare 6 km så är jag heeelt slut och sjukt fucking stolt över mig själv! Jag trodde aldrig att jag skulle orka gå två mil i skogen, och dessutom sova borta som jag tycker är så jobbigt, men jag klarade det! Ingen hemlängtan och ingen magont :) Det var till och med ganska roligt ;) Gemenskapen i årskurs två känns något bättre och jag kan inte säga annat än att jag är glad att jag följde med!
 
Fiiina Jojjo när vi roade oss med paus
Fina Bebban när vi fortfarande roade oss med paus :)
Lärarna när vi roade oss med ännu mer paus!
Den här fina lilla skön låg vår campplats granne mer :)
Japp! Årets sista dopp! Värt!
Tama trollsländorna fanss det 100 av, Jojjo var en av dem få som inte skrek och fick panik när d tog en rastplats på hennes rygg!
Mitt härliga tältgäng!!
Hej old fashion, vi fick pumpa fram vårat vatten!! :O
På kvällen blev det grilla korv framför lägerelden!
Och till kvällen och elden så hör såklart spökhistorier till!
 
Sorry för att mobilbilerna i vissa lägen är lite suddiga. Troligtvis kommer det fler bilder sen som är tagna med Jojjos kamera :)
 
Ikväll ska vi fira min Mami som fyller år! Blir en mysig kväll med släkten och kantarelltårta!!! Me like!

Kommentera

Publiceras ej