Sommarlovet börjar lida mot sitt slut.

0kommentarer

Ligger ute på altan ohc solar bland molnen! Haha, nej men solen tittar fram lite då och då, det är dessutom ganska varmt, så det känns bra å ligga ute.
 
Har trixat lite med rummet nu på förmiddagen, så nu är det nästan klart :) Lite tavlor som ska upp på väggen bara. Skönt, jag är så nöjd med mitt rum! Trivs bra där!
 
Gårkvällen var jättemysig! Träffade Rebecka och Johanna i stan, vi fikade lite och såg sen filmen ``Moonrise Kingdom´´ på bio. Filmen var inte riktigt mi ntyp av film, och jag kan inte påstå att jag skulle vilja se den igen, men helt okej ändå :) Stora +:et var ju att jag fick träffa mian vänner som jag inte träffat på hela sommaren :)
 
Mitt sommarlov börjar lida mot sitt slut nu. Endast 3 dagar är det kvar av mitt sommarlov och det gör ont i hela mig när jag tänker på det. Jag brukar alltid tycka att det ska bli ganska skönt å gå tillbaks till det vanliga igen efter sommarlovet, men i år känner jag verkligen inte så. Jag har lite smått ångest. Jag vill att sommaren ska fortsätta i all evighet, jag vill slippa bekymmer i form av läxor, imlämningar och prov. Gaah usch! Förstår inte varför jag tycker att det ska bli så jobbigt just i år..
 
Ikväll kommer i alla fall Johannes hit. Min räddning, mitt liv ♥ Som jag har saknat honom, 2 veckor sen vi träffades sist nu. Han ska hjälpa mig och se till att mina sista sommarlovsdagar blir något att minnas, och det vet jag att han kommer lyckas med.
 
Puss på er!
 
Min outfit för några dagar sedan. Klänning från JC, glasögon från Cubus.

Kommentera

Publiceras ej