Sista timmarna

0kommentarer

Hej snyggingar!! :)
 
Har haft en superbra sista helg på sommarlovet. Allt blev rätt när Johannes kom i fredags. Vi tittade på film å mös å bara var. I lördag så var jag hos en familj på förmiddagen i någon timme. De har två underbart söta barn som jag ska börja vara barnvakt åt :) Har mitt första jobb där den första September! Lovely!
 
Sedan åkte vi ut en sväng med båten, kort sväng bara för att Johannes ska lära sig hur den fungerar :) Hade ännu en mysig kväll med film, ost, kex och melon! I know, hur gott?
 
Söndag idag då. Min sista sommarlovsdag. Det känns så sorgligt, samtidigt så har jag lyckats ändra lite inställning i alla fall och det känns liiite bättre. Men fortfarande sorgligt. Vet ju dock att det tar ungefär en vecka, sen e man tillbaks i det normala igen.
Johannes och jag har lagat maaaassa mat idag! Köttfärsås med spagetti och lasagne. Johannes behövde lite matlådor, å d har han nu kan jag ju tala om ;)
 
Nu ska jag titta på ett avsnitt vänner och njuta av de sista timmarna! Puss <3

Kommentera

Publiceras ej