OS

1kommentarer

Heeej!
 
Nu e jag äntligen hemma (hyfsat tidigt idag :D) efter en halv skoldag, en halv OS dag och (hör och häpna) ett helt träningspass på gymmet ;) Hanna och jag har idag gymmat tillsammans för första gången och jag måste säga att det var typ mitt bästa styrkepass EVER! Jobbigt, men jag dog inte (bara nästan), och det var kul. Det är otroligt viktigt för mig, just att det är roligt. Kändes som jag hade min egna lilla personliga tränare, and i love it! Så torsdagar är numera min och Hanniloves träningsdag :)
 
Skolan var inte jobbig, var i skolan på förmiddagen, på efter middagen så skulle vi ha OS med alla klasser i årskurs två. Men regnet ändrade på lärarnas planer och vi hann endast med att sjunga våra hejaramsor ;)
Lite extraspännande med sånna här små tävlingar i år, oss klasser i mellan, vi tävlar nämligen om vem som ska få springa ut först i 3:an på studenten! Superoligt, och jag blir genast mer taggad!
 
Nu mina vänner ska jag äta middag, sedan chiiiiilla!!! Imorn blir en epic kväll, jag, Ossian, Soffi och Johannes ska mysa och umgås hemma hos Johannes!
 
See ya! <3
 

1 kommentarer

mm

23 Aug 2012 22:53

klart att du ska springa ut först - no doubt!! pussi pussi

Svar: Eller hur!! :D <3
None None

Kommentera

Publiceras ej