Kräftinspirerade naglar

0kommentarer

 
Blev kräftinspererade naglar ikväll :) Det var hur trevligt som helst hos F och F, vi åt och åt och åt! Väldigt lyckat! Har just glott på några avsnitt vänner och ett avsnitt Lost. Lovat mig själv att aldrig börja titta på Lost, men jag blev övertalad å tänkta att ``vrf inte ge det en chans i alla fall??´´. Så det är precis vad jag gör nu!
 
Johannes har kommit hem till Sverige igen också (från Danmark) och vi har pratat lite i telefon. Trodde det skulle kännas bättre men nu saknar jag honom bara ännu mer! På fredag får vi träfas igen. Det känns som en evighet kvar.
 
Imorn verkar bli en toppendag, jag ska klippa mig halv 12, fika med finaste Agnes i Norrtälje och sedan åka Ålandsbåt med farmor, farfar, Vivi, pappa och Soffi!! Yeeey!!
 
Men nu väntar sängen. Jag ska upp hyfsat tidigt imorn ;) KISSES!!
 

Kommentera

Publiceras ej