Hallonmuffins å en superdag på sjön!

0kommentarer

 
 
Mina hallonmuffins jag bakade för några dagar sen :)
 
Idag har vi haft en fantastisk dag! Mami och papi kom ju hit till Tjörn för första gången igår, och vi har tillbringat hela dagen på sjön (Johannes föräldrar, mina föräldrar och Johannes å jag såklart). Lite växlande molnighet, men ändå mer än okej! Vi kom väl iväg rnt halv 2, seglade till halv 6 kanske? Sen la vi till på en ö och grillade :)
 
Nu har vi suttit å ätit lite ost och kex och pratat, å jag å Hannes flyttade precis in till vardagsrummet helt utmattade efter dagen! Det tar å vara på sjön!
 
Imorn åker jag hem med min familj medan Johannes stannar kvar en vecka till. Lite sorgligt å säga hejdå nu såhär efter 2 veckors konstant umgänge med varandra. Tur att vi träffas sen igen!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej