Blåbär och Hallon

0kommentarer

Tjooooo!!
Sitter och tittar på handbollsfinalen, superskoj att Sverige är i final! Får hoppas att det går hela vägen, inte helt fel med en guldmedalj till Sverige!
 
Idag har varit en lugn dag, vädret har växlat men det har mest varit moln.. Jag och mamma plockade blåbär och hallon på förmiddagen, alltid trevligt att fylla frysen så man har bär till vintern! Så gott med egenplockade bär, det känns mer äkta på något vis. Perfekt till smoothies också :)
Målade efter lunch klart det sista på mitt rum, och jag måste säga att jag är mer än nöjd! Blev så mycket bättre än vad jag hade tänkt mig å jag tror verklgien att jag kommer trivas! Avslöjar inte hur det ser ut än, ni får se bilder sen när det är klart istället :)
 
Ikväll mina vänner ska jag äta årets första kräftor! Vi e bjudna till farmor och farfar till en liten minikräftskiva :) Vivi är ute också! Det kommer bli mysigt!
 
Dags å läsa lite bloggar! Later!
 
Btw så saknar jag min Hannes så otroligt mycket just nu! KOM HEEEEEM!!!

Kommentera

Publiceras ej